when you're young


Har haft en helt underbar helg!!!
I fredags var jag på inflyttningsfest hos Lotta i hennes nya hus i Svedjeholmen tillsammans med Linnéa, Charlotte och Frida. Vi käkade en god middag, drack tropiska drinkar, surrade och spelade spel. Bästa! Vid 12-tiden mötte jag upp min sötunge i stan och sedan gick vi hem till honom och såg film, drack vin och myste massor. Sedan sov jag där och på lördagen tog vi det bara lugnt, innan jag var tvungen att gå för att hinna på systemet innan det stängde ;p på kvällen var det nämligen dags för vinkväll med Emelie, och sedan gick vi ut på Oleary. Faktiskt riktigt kul ute och en skittrevlig kväll. Idag har jag varit hos min moster på kalas, och jag och min kusin har spelat Gosupermodel. Var hon som visade mig sidan (hon är 10) och nu har jag gjort min egna modell ;)

Kommentarer
Postat av: Liz

Du klär dig så snyggt :D Får man önska fler outfit bilder? ^_^



Btw, finns du på we<3it? http://weheartit.com/

2011-08-29 @ 08:09:45
Postat av: Josie

TACK! Klart man får det ;) ja det gör jag, har typ nyss registrerat mig där men heter liljosie iaf :)

2011-08-29 @ 15:02:01
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0