that's more like it


Insåg, när jag kollade igenom kameran efter lördagens utgång, att jag ska sluta att använda löshår ett tag. Mitt hår börjar ändå bli så pass långt och for some reason såg mitt hår så sjukt onaturligt ut den kvällen? Kanske låter fjantigt, men jag får ångest när jag tänker på att jag visade mig ute sådär, haha.

Jag vet inte varför, men jag har en fobi för att se för tillgjord och fixad ut i smink och hår. Det är hur snyggt som helst på andra, men jag tycker om när mitt hår ser ut att vara så ofixat att jag skulle kunnat komma direkt ifrån sängen. Självklart stylar jag mitt hår, men så att det ska se ostylat ut. Fattar ni? (':

Kommentarer
Postat av: anna

men snyggis!

2011-08-16 @ 23:28:24
URL: http://akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0