hit the lights


Tog en bloggfri helg eftersom jag haft så fullt upp heleee tin'.

I fredags åkte jag till stan och hade myskväll med någon som ni inte får veta vem det är. Tanken var att se film och dricka något glas vin, men istället blev det ett par glas vin för mycket, högljudd musik och rena tvåmansfesten, haha. Var så fruktansvärt roligt! Galet trevligt hade jag :* men klart när sällskapet är av det bättre slaget.

På lördagen åkte jag och Jonna till beachen och solade på dagen, sedan drog jag till stan och fixade mig, väntade in Em och sedan satte festandet igång igen. Hände med rehaben Josie, va? Haha läjm, aja. Vi gick på Harrys och hade det trevligt framtill stängning, då vi fick för oss att haka på efterfest på en båt. Tänker inte gå in på några onödiga detaljer men jag kan säga som så att jag ( ofrivilligt ) tog mig ett nattligt dopp i hamnen med mobilen i handen. Förmodligen det värsta jag varit med om på ett bra tag, men rätt komiskt såhär i efterhand. Det slutade väl till slut, och jag fick somna torr och varm tillsammans med gullungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0