the day


Har haft en supermysig dag med mina söta kusiner idag. Jag tog med mig Daisy och åkte ut till dem, där vi lirade fotboll, badade i sjön, lekte med hundarna och lagade lunch i form av makaroner och korv. Sedan åkte vi in till stan för att handla en present till deras mamma (min moster ;p) och käka go'glassen i hamnen. Lakritsglass med lakritsströssel MMMhhhMMMM! Pinsamt var det dock när BÅDA vovvarna sätter sig och skiter på gågatan där det var massor av folk, och inga bajspåsar hade vi med oss -.-' Haha, vi dog..

Lägenheten som jag och mamma var och kollade på var fin btw, men inte mer. Hyran var alldeles för hög jäntemot storleken på läggan och hur den såg ut.. så får leta vidare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0