one less lonely girl.


Efter bion igår kände jag verkligen inte för att vara hemma, det var ändå lördagkväll liksom. Så jag fixade till mig lite, svepte några rom och cola medan jag spelade Justin på högsta nivå och mötte sedan upp Mario och några andra Kramforsbor på Scandic Malmen(?) vid Medis. Bara nytt folk men det var superkul! Pratade en hel del med Julia, grymt trevlig tjej :) Efter ett tag tog vi en taxi till Magenta, där det var grymt varmt och grymt mycket folk. Dock inte så jättekul, det är ju så hög volym där så man kan inte ens snacka med varandra? Så vi var inte där speciellt länge. Men jag hade verkligen sjukt kul. Det roligaste som finns är spontana utekvällar utan någon som helst planering! Jaja, resten av kvällen är historia!

Kommentarer
Postat av: Julia

De var grymt trevligt, vi får göra om det snart :)

2011-04-03 @ 16:55:20
URL: http://www.finest.se/withjuliet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0