last night.

hos sanna

på tuben in till staun

rökpaus

vars är vi här? haha no idea!

Snygg fylleuppdatering jag lyckats med här på bloggen inatt, hahah. Blev en hel del alkohol igår, som ni kanske förstår. Efter skolan igår åkte jag direkt hem till Sanna, där vi käkade, fixade oss och till sist började dricka. Vid 00:00(?) åkte vi in till stan och på vägen velade vi jättemycket om var vi skulle åka. Luckas tyckte att vi skulle möta upp han och hans polare på nåt ställe på Östermalm som jag inte minns namnet på, men det slutade med att vi åkte till Medis och träffade superfiiiina Mikaela på 54 istället. Fattar inte hur men vi kom in gratis? Haha fett skönt. Och så sjukt kul att träffa en person vars blogg man läst i flera år! Hon var supergullig och jag hoppas vi kommer ses mer. Så där hängde vi iallafall ett tag till 02:20 ungefär innan vi bestämde oss för att dra vidare till Luckas och dom som skulle på typ Berns. Men till slut bestämde vi oss för att vi inte ides så vi åkte hem och sov istället, hehe.

Idag mår den 22-åriga fjortisen som inte säger ett pip inte överdrivet bra men det ska nog ordna upp sig om ett par timmar. Ikväll ska vi tagga för biobesök på Hötorget!

Kommentarer
Postat av: Fred

Ha ha, så blir det fanemej ibland!

2011-04-02 @ 20:49:21
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: M

Naaaw,right back at you :)

Klart som fan att vi ska :D!

2011-04-02 @ 21:33:24
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0