the test.


Trots sjukt lite sömn inatt, och en sen ankomst imorse (otippat) lyckades jag med att fixa ett VG på det teoretiska provet idag! Jag är fan fett nöjd. Jag satsar aldrig på ett högre betyg än G på prov och allt över är bara ett stort plus. Att provet sedan var aningen svårare än jag förväntade mig suger dock lite. Jag menar, vi hade fått två papper med flera instuderingsfrågor på som alla tränat som satan på inför det här, och vad händer? Det dyker upp en hel del andra frågor på sådant vi fått lära oss typ de allra första dagarna i skolan. Minns man det? Nej inte precis. Fick rannsaka hjärnan och lyckades svara på en del utav frågorna, men självklart blev det minuspoäng där. Fett irriterande. Jag, Emelie och Matilda gick och käkade en fet pizza till lunch efteråt och klagade rejält över det. What the fuck liksom?! Orka ge ut instuderingsfrågor då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0