that should be me.

evangelina, moà, julia

julia, petra

moà, evangelina


Tre bilder från igår, såhär såg det ut. Tråkigt nog hade jag, för att underdriva, en bad photo-day :/ usch, finns inget värre! Nästa gång jag går ut här, vilket förhoppningvis blir redan till helgen, ska jag fixa mig över öronen bara för att alla människor här är så jävla snygga och det sista jag vill är att känna mig som den tråkiga och fula lilla ankungen... löshår på nästa gång också, fyfan vad jag är less på min frisyr just nu alltså. Helt meningslös.

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är så fin utan /med smink . med/utan löshår ! alltid vacker ju !! men klart det alltid är kul att fixa iordning sig ;) mhmm!

2011-04-08 @ 08:29:00
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0