school's out.

 

Idag har jag tagit examen!!! Wiiiee, jag är så sjukt glad! :D Efter 2 månaders slit är jag äntligen färdigutbildad SPA-terapeut, och school's out for summer, nananana♫♪ Plus att jag nu äntligen är på plats i nya lyan. Känns så skönt att slippa kärringen, ni anar inte. Trivdes fint i mitt lilla rum, men numera har jag ett stort härligt rum som minst är dubbelt så stort som det förra. Högt i tak, stort fönster och allt i oldstyle. Dock tänker jag vänta med att visa bild tills jag fått ordning här, vilket jag inte har ännu. Mitt över gatan har jag Frank Dandy's huvudkontor eller något också, ser massor utav färgglada kallingar genom fönstret, hehe.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad nice! Då har man alltså fortfarande chans att träffa dig (förlåt för att jag aldrig har tid haha)

2011-04-29 @ 21:37:13
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0