right above it.


Så har kärringen kommit hem från utlandet igen. Hon skrämde halvt ihjäl mig genom att dyka upp sent igårkväll istället för idag, som jag trodde, och hade redan efter 2 minuter lyckats reta upp mig. Hon är fan schitzo, pendlar mellan jättetrevlig och assur. Pallar inte sånt! Så jag drog en runda på stan efter skolan idag, köpte en fin bikini och bara strosade för att fördriva tiden och slippa åka tillbaka till lägenheten, haha. Till slut var jag dock tvungen att åka hem och ända tills nu har jag sysselsatt mig med att packa. Hate it, men nu är det mesta gjort. Imorgon ska jag få hjälp att frakta grejerna till "the new place".

Läste på Kissies blogg att Grönan öppnar snart btw, FAN VAD KUL! Jag älskar karuseller♥, så jag ser fett mycket framemot att tvinga mig med några lika barnsliga själar dit och bara leka hela dagen! :D:D

Kommentarer
Postat av: M

Vart det en lika fin bikini som min? :)

2011-04-27 @ 22:50:00
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0