party on a wednesday.

Blev ingen uppdatering igår, blev en spontan utgång med Julia, Evangelina och Petra istället. Vi förade hemma hos Julia och sedan tog vi en taxi till Collage. I taxin lyckas jag tydligen likna Dessie på en bild, och den första vi ser när vi kommit fram är allas vår kära Kissie. Blogg-feber! Äntligen har jag sett Kissie LIVE! Och mina värsta farhågor besannades. Hon är verkligen ingen natural beauty (hur skulle hon kunna va? haha..) någonstans, bara sjukligt anorexismal. Tändstickor till ben, no ass, stort huvud och stort hår - helt opropotionelig! Men släpptes in före alla andra, och hängde i vip:en hela kvällen, det gjorde hon givetvis. Collage var annars en helt okej klubb, bästa jag varit på hittills måste jag säga. Bäst var slutet av kvällen, men varför får ni självklart inte veta, haha ;pPpppPPP

Väntar på bilder från Julia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0