mjaou.

måste boka tid för klipp+slingor! ;/ tips på bra salonger i sthlm?


Så var kontraktet påskrivet, glad tjej! :D får nyckeln på torsdag dock, då jag börjar flytta in. Känns kanon att få flytta in innan helgen iallafall, då är det ju Valborg och förhoppningsvis blir det en riktigt festlig sådan. Nu är jag mitt upp i tvättningen så ska fortsätta med det, och sedan ta igen några Big Brother-avsnitt.

Föresten så gjorde jag så sjukt god middag till mig själv idag. Stekte färdig pyttipanna, och kokade upp en sås på matlagningsgrädde, köttbuljong och HP-sås som jag sedan hällde över. SÅ sjukt mycket godare än vanlig pyttipanna! (som jag egentligen inte är så jätteförtjust i) tips! ;)

Kommentarer
Postat av: M

Haha det var inte jag som gjorde den denna gång,så den hade inte tillräckligt mycket vitlök ;)!

Men den var sjukt god i alla fall:D

2011-04-26 @ 19:44:44
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: M

Jag köpte mina på Zara för 279kr :)Kan slänga upp en bild sen!



Aaaah som fan,åt lite nyss haha :P

2011-04-26 @ 20:14:30
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är det en helg egen lägenhet du hyr? :)

2011-04-26 @ 21:44:04
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: M

Dåliga iphone bilder ligger uppe! :)

2011-04-26 @ 21:44:09
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: S

hur hittar du lägenheterna? är det genom kontakter?

då jag söker på blocket och sånt där så hittar jag bara rum som uthyres eller folk som vill typ byta bostad, aldrig en riktigt lägenhet som hyrs ut.

eller är det kanske lättare att söka på plats i sthlm?

kul att du blir kvar där. sthlm är fantastiskt! (:

2011-04-26 @ 21:51:37
Postat av: Josie

S; nej alltså det är ett rum i en lägenhet jag ska hyra också. det är ju i princip omöjligt att hitta en egen hyreslägenhet utan kontakter så. men det är inte så farligt att hyra rum, bara personen man hyr av är OK. dock ska jag kolla runt efter något eget under tiden såklart :)

2011-04-26 @ 21:59:02
Postat av: S

ahaa okej :) ja, det funkar ju alldeles utmärkt det också :)

2011-04-27 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0