fett lack.

Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga nånting alls. Hade tänkt ändra på den saken ikväll och berätta vad jag haft för mig, men då har mitt fucking jävla internet gått och pajat?! Ni anar nog hur fett irriterad jag är. Bloggar från min mobil just nu men jag hoppas verkligen att jag löst internet-problemet till imorgonkväll, för det är inte alls samma sak att surfa på mobilen. Dessutom kan jag inte lägga upp några bilder från den eftersom dom är på kameran. FETT IRRI som sagt. Men jag har iallafall haft en super-helg som jag hoppas att jag kan dela med mig av imorgon, nu ska jag sova för att det inte finns något vettigare att göra när nätet är dött. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0