I ♥ Fjällräven

Igår var det den årliga "tjej-kvällen" på stan här i Örnsköldsvik. Ett riktigt roligt påhitt, om jag får säga det själv, då affärerna har öppet till 21:00 och de flesta även har en massa bra rabatter och erbjudanden. Så efter farfars födelsedagskalas begav jag och morsan oss på jakt efter fynd, vilket resulterade i att morsan köpte världens mysigaste Fjällräven-jacka med Teddy-foder i, och jag en ynklig svart basic-tröja för 99,50;- Haha, fail. Varför hittar man aldrig något när man verkligen vill för? Mamma kan dock glömma att hon får ha sin jacka ifred, och jag kan shoppa loss på Topshop.com istället!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad snygg jacka! ska snart ut till fjällräven outlet och köpa mig en vinterjacka med..

2010-09-30 @ 10:14:55
URL: http://littlel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0