Fuckers

Som jag trodde. Nu fick jag mersmak för det här igen. Bloggen är nämligen det perfekta verktyget för mycket, och däribland att uttrycka min obotliga irritation över Öviksbors livliga fantasi och intresse för andras privatliv. När fan ska Ni sluta snacka så jävla mycket skit?! Jag är så satans trött på att höra falska saker om mig på de mesta konstiga omvägar, fattar ni det eller? Jag är cp-trött på alla Er så jag tycker att ni kan hålla käften i fortsättningen.

Och till en särskild person (som jag förmodar fortfarande läser min blogg): för hundrafemtionde gången, stay out of my life. Ok?


Kommentarer
Postat av: RThomee

I looooove Josie attitude :*

2010-09-13 @ 22:23:38
URL: http://rthomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0