COOKIES


På tisdag ska jag börja praktisera på ett bageri här i stan i en månad, vilket känns riktigt kul. Jag har alltid tyckt väldigt mycket om att baka (som ni säkert vet om ni följt min blogg) och har jag inget bättre för mig hänger jag gärna i köket och bakar efter nya såväl som gamla recept. Att nu få in en fot i branchen på riktigt känns jättespännande, och jag ska även få jobba extra vid behov sas det. Ja, jag är superglad över det här alltså, och nu har jag även något roligt att sysselsätta mig med medan Mathias befinner sig i England. På tal om bakverk; till efterrätt imorgon ska vi äta Vit Kladdchokladtårta efter ett recept ur mitt favoritprogram "Halv 8 hos mig". Ska slänga ihop den redan ikväll hade jag tänkt :}

Kommentarer
Postat av: Fred

Gött! Drömjobbet då?

Galna arbetstider dock...

2010-10-30 @ 12:13:39
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vilket bageri?

2010-10-31 @ 00:24:59
Postat av: Josie

Edmarks bageri..

2010-10-31 @ 11:00:03
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0