FIREFOX

Nu har jag tagit mig i kragen och laddat ner Firefox-webbläsaren. Förmodligen på tiden, Explorer är fan inget vidare. Och min blogg-design ser betydligt bättre ut i Firefox, upptäckte jag. Rubrikerna ovanför inläggen har ju krånglat så jävulskt för mig, då dem sett ok ut i min dator men helt fucked up ut i andra, men problemet är nu löst och ifall ni är smarta använder ni Firefox när ni läser min blogg, höhö. Nu måste jag bara ta tag i det här med min sk. header också. Det är nog inte tillåtet att ha "under construction" hur länge som helst, misstänker jag.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha som jag har försökt övertala dig att tanka hem Firefox, det är ju så mycket bättre än allt annat

2010-10-05 @ 12:23:27
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0