EMELIE


Efter högskoleprovet (som jag inte har någon större lust att prata om, haha) igår gjorde jag mig i ordning och begav mig till Emelie. Vi öppnade vinflaskan och satt och surrade ett par timmar innan vi, något på lyset och på stapplande klackar (jag) begav oss på krogen. Det var inte överdrivet mycket folk ute men oj vad kul vi hade. Dansade massor och träffade även på Lotta och Linnéa som vi umgicks med. Blev en del drama där på slutet när en f*tta till kille kastade en drink över Emelie, och när jag råkade i en mindre catfight, men annars var det en sjukt trevlig kväll overall. När Harrys sedan stängde gick jag och baby hem och käkade nudlar innan vi nannade.

Kommentarer
Postat av: sandra e

Haha du är bara bäst Jossan <3 puss s

2010-10-24 @ 18:56:03
Postat av: Elin

Ha-ha på högskoleprovet! Jag har gjort det en gång och gör fan aldrig om det :p

2010-10-24 @ 22:03:29
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Postat av: emelie

haha. diggar killen i bakgrunden :P

2010-10-25 @ 07:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0