COLD


F
yfan vad rövigt kallt det är ute! -15 om jag inte såg fel på våran termometer. Äckligt. Men jag trotsade iallafall kylan och tog mig in till stan för en Chai Latte med Monica på Wayne's tidigare. Det är så jävla gott så det finns inte! Lätt det godaste i vinterkylan. Är förövrigt stört irriterad. Min dator vägrar att starta! Är det karma tro? Jag har ju tjatat om en ny dator och till och med sagt att jag vill att min HP ska paja så att jag måste köpa en ny. Karma is a bitch if I am.. tydligen -.-

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Åh, i'm jealous! Det ser så otroligt mysigt ut & så mycket bättre än här. Vet inte var du bor annars, men i min lilla stad är det (mysigt ja men...) inte lika kul. Måste vara lite av en frihetskänsla att åka dit? Och massa shopping? Vill också nånstans. Förändra.

2010-11-30 @ 18:15:25
URL: http://benniys.webblogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Ja, jag menade london! Kan verkligen tänka mig det. Man kan inte ens ta på sig en pälsmössa om man känner för det utan att någon (dvs. 70% av alla efteblivna idioter) kollar snett på en. Ser man inte ut som majoriteten är man "för mycket". Hatar det. Tycker att det lite av en frihet att bara åka till sthlm där man också är väldigt anonym och klädstilarna helt galna... Haha.

2010-12-01 @ 19:13:01
URL: http://benniys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0