TRÈS BIEN


De senaste tre dagarna har min statistik här på bloggen ökat en aning. Fan vad kul! Även om jag bloggar mestadels för mig själv är det alltid roligt att se att folk faktiskt läser. Dock tycker jag att ni kan bli bättre på att kommentera! ;) Och om det är något särskilt ni vill att jag ska blogga om; shoot! Kan iallafall, på begäran, meddela att bh'n jag beställde förra veckan faktiskt höll vad den lovade. Brösten ser mycket större ut än i en "vanlig" bh. Värd varenda krona, alltså.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack sötis ;) För den fina kommentaren , värmer.

Du är ju snyggast i världen ;) babe !

2010-11-03 @ 22:00:39
URL: http://sannalaitinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0