THEN WHAT?


Äntligen har en dryg jobb-vecka kommit till sitt slut. Den också. Fa-an vad tiden går i highspeed. Jag hinner inte med, helt seriöst. 6 dagar till London, 36 dagar till julafton, 42 dagar till min födelsedag och 43 dagar till Nyår! Scary shit alltså. And then what? Ja, det är dessutom ett jävla mysterium. Jag vet inte vad som kommer hända sedan och det är med blandad förtjusing, spänning och förskräckelse jag ser framemot det alot. Det känns som att vad som helst kan hända, i princip. Allt jag vet är att 2011 ska bli mitt år. Jag ska göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Allt jag gör just nu är att räkna dagar..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som att du och jag har samma plan. 2010 har inte riktigt varit mitt år, men eftersom jag äntligen går ut skolan nästa år och kan vara FRI så ska jag göra det till mitt år!

2010-11-19 @ 17:04:52
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: LIFEISWHATYOUMAKEIT.

snygginggnngngn ;)

2010-11-20 @ 15:31:09
URL: http://benniys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0