DISGUSTING

Är en trogen läsare av min goda vän Sanna's blogg. Hennes inlägg får mig alltid att le. Hon skriver ärligt och rakt ifrån hjärtat. Alltid. Hon är en fantastisk tjej! Därför blir jag så jävla ledsen när jag går in på hennes blogg och ser att det är någon patetisk, jävla subba i anonymt namn som håller på att tracka henne med fula kommentarer om hur hon sminkar sig. Alltså ursäkta, men var fan fick du luft ifrån ditt äckel? Har du så jävla lite för dig att du tvunget måste såra Sanna, bara för att få dig själv att må lite bättre? Vidrigt. Är det något jag hatar så är det sånt här. Jag skulle aldrig, och då menar jag aldrig, kommentera bullshit i andra personers bloggar enbart för att trycka ner dem. Vad fan skulle jag få ut av det, va? Jo, det ska jag säga er. Inget annat än ångest och skam. Och det skrämmer mig att dessa personer inte känner detsamma. Fega jävlar som gömmer sig bakom datorskärmen - ni äcklar mig så ini helvete.

Väx upp nu, era nollor. Internetmobbing är sååå jävla 2009.

Kommentarer
Postat av: Fred

Fan va crap, hoppas verkligen att hon inte tar åt sig... Vem fan orkar gå in å göra så? klar looserstyle!

2010-11-20 @ 00:49:04
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Anonym

söt <3 nej tar inte åt mig tkr bara synd om stackars bruden !!

2010-11-20 @ 09:38:37
URL: http://sannalaitinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0