AU REVOIR


Efter 4 timmar har jag äntligen fått någorlunda fason på packningen. Jag är nu helt och hållet redo för en weekend i London, iiih. Ja, jag har till och med målat naglarna blodröda med ett nagellack med det passande namnet "London". Nörd, jag vet. Men jag tycker om att gå in för saker helhjärtat, det gör allting mycket roligare. Bortsett från att allt känns fantastiskt just nu, är jag samtidigt måttligt nervös över att resa på egen hand. Terminaler och linjer hit och dit, hur fan ska jag lyckas ta mig till hotellet? Känns sjukt pirrigt, men jag ska göra mitt bästa. Det känns alltid extra bra när man fixat något på alldeles egen hand. Åh, imorgon får jag träffa mitt hjärta♥ Efter 3,5 långa veckor..

Nåja. No more bloggin' until I'm home again. See you on sunday, peops!

Kommentarer
Postat av: M

Ha så trevligt och ta många bilder så att jag också får se london!;D

2010-11-24 @ 21:41:23
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ha det grymt kul nu Josie-babe!

2010-11-25 @ 00:36:32
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0