Closest to my heart

Champions League-finalen igår var väl inte så mycket att hänga i julgranen, Inter vann med 2-0 och så var det med det, haha. Men det var en väldigt mysig kväll förövrigt. Vi hinkade thé och babblade på. Jag har sagt det förrut men jag säger det igen; jag är sååå glad att jag har träffat Malin. Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till här. Jag skulle förmodligen dö av ensamhet :P När jag kom dit insåg vi att vi båda såg exakt likadan ut dessutom. Båda hade en vit stickad tröja från Gina på sig, håret i en Britney-toffs, ringar i öronen och svarta tajts, haha!

Pratade med mamsen tidigare och dom sjösatte våran båt igår. Åh, vad jag hade velat vara med på det. Båten är lätt det bästa vår familj äger, skulle jag vilja påstå. Vi är riktiga båtmänniskor som spenderar mer tid på havet än på land under somrarna. Det finns fan inget bättre♥ Just nu skulle jag göra mycket för att få ligga på däck och sola med en mumsig Passoa&juice drink i handen. Fett mycket jääh på det.


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: yes, tror också det ;) hittade dock aldrig klänningen på nelly & den finns inte kvar på topshops hemsida, så det var lite svårt att veta.. men den är ursöt!

2010-05-23 @ 20:51:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0