I like being alone, but I hate being lonely


(Mitt lama försök till tröst)


Det känns som vilken dag som helst förutom lördag idag, och ändå är det just lördag det är. Skitdrygt. Kan iochförsig bero på att jag var ledig torsdag och fredag denna vecka, och istället har jobbat idag och även ska göra imorgon. Mig kvittar det dock om jag jobbar helger eller vardagar, för just nu gör jag ändå inte ett skit efter jobbet iallafall. Vilket är så sjukt tråkigt. Det här är inte mitt typ av liv. Jag är inte den som sitter ensam på en pinne dag ut och dag in. Nej fy, får se hur länge till jag pallar med det här..

Ringde min bästa kusin Carolina och lättade mitt hjärta, vilket var det bästa på hela dagen. Hon är en av de klokaste och mest förstående personer jag känner och trots att vi varken ses eller talas vid särskilt ofta, känns det sjukt bra inom mig efteråt när vi väl gör det. Vi umgicks jämt när vi var liten, och jag saknar den tiden och den relationen vi hade då. Jag tror dock att vi har börjat hitta tillbaka till varandra igen (låter som ett gammalt par, haha) och det känns underbart♥


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: thanks girl!!

2010-05-15 @ 17:15:20
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nice blogg, god choklad

2010-05-19 @ 23:20:28
URL: http://ordetvarmitt.blogg.se/
Postat av: Maria

Godaste marabouen!

2010-05-21 @ 19:47:13
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0