Skinny bitch


Jag gillar ju blondiner bäst men jag måste erkänna att Nicole är grymt snygg - thin&beautiful.




Förlåt♥,
men nu kommer jag snacka om Natacha igen, haha! Måste bara få (eller vadå få, det är min blogg och jag tar upp vad fan jag vill - ah just det!) ta upp det hon skrev i det här inlägget, och säga att jag håller med som fan. Vad är grejen med det där jävla "beach 20.."? Varför vill man ha en snygg, slimmad och vältränad kropp enbart på sommaren? Är det tänkt att man ska gå runt som ett otränat, blekt fetto resten av året då eller? Haha nej tack. Jag vill vara snygg året om, och jag skiter fullständigt i nåt jävla beach 2010. Tack&hej!


Kommentarer
Postat av: JENNY

hennes kropp! ♥



bikiniöverdelen är från HM och trosorna från Lindex : )

2010-05-14 @ 19:09:16
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0