Bjussa på sommar istället


Ku(k)l väder igår..

Såhär såg det ut när jag gick till jobbet imorse..

Fastnade inte riktigt på bild ^


Imorse när jag vaknade var det ett vackert snölandskap utanför fönstret. Det snöade ju hela dagen igår, och säkert stora delar av natten också, vilket gjorde att det kändes precis som vinter igen. Så jävla välkommet kan jag ju dock inte påstå att det var, fick snarare en smärre chock. Vem fan vill ha ännu mer utav det helvetet liksom? Led hela promenaden till jobbet eftersom det var slask över hela gatan..

..men som tur är skiner solen idag och nästan all snö som kom har tinat bort igen, TUR! Vet inte vad jag hade tagit mig till om vinter- & skidsäsongen dragit igång här igen o.O


Kommentarer
Postat av: monci

Men fyyfaaan!! Kom hit istället, här ligger jag ute och solar i bikini! ;) (hehe inte för att strö mer salt i såren:P)

2010-05-11 @ 19:36:13
URL: http://monci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0