Little miss perfect


Boooo, you wh*re..
haha nej då. Jag älskar ju Natacha, men nu hade mitt gamla, första bloggnamn passat bra - jelaousy.webblog.se. Nån som minns? :D Det är iallafall inte rättvist att N har en sån himla perfekt kropp! 

Sitter och kollar hockey-VM nu, Finland-USA, men snart är det natti natti för mig, är DÖD efter dagens bravader. Klev ju trots allt upp 04:20, för den som ville veta :) Men jag bloggar förmodligen imorgon på min lediga dag (det ska bli skitväder - dra åt helvete..)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad typiskt att det ska bli skitväder när man äntligen är ledig, haha. Och I DO REMEMBER, har ju som sagt läst din blogg från scratch haha!



Thank you, är grymt nöjd med designen och känns så jävla bra att börja om på nytt!

2010-05-12 @ 22:35:32
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vilket ass ;) bonge varning ;P

2010-05-16 @ 12:51:50
Postat av: Josie

HAHA eller hur

2010-05-16 @ 15:17:51
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja riktigt het rumpa ;) har bonge nu tack vare bilden ju ;)

2010-05-16 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0