Memories just keep ringing bells


Min fina Maria ringde mig tidigare idag, och då bestämde vi att hon ska följa med oss på Ulvödagarna♥ i sommar! Åh, I can't wait. Det är visserligen sista helgen i juli, så ett antal veckor kvar alltså, men vad gör det? Jag älskar att ha saker att se framemot och det kommer verkligen att bli sjukt roligt. Jag älskar Ulvön, och den helgen är verkligen en av sommarens absoluta höjdpunkter. Så jävla bra fest, wöhöö! Ska bli galet kul att Maria följer med♥

Jag minns Ulvödagarna 2008 som igår. Då följde Katja med och allt galet som hände den helgen är roliga minnen för livet som jag garvar åt än idag, haha. Så jävla najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0