At work

God morgon!

Klockan är halv fyra och jag sitter vid personaldatorn lite såhär i smyg. Nog för att jag precis hade fikapaus då jag satt och snackade med vakten och han i repan i sisådär fyrtio minuter, men jag kände ändå för att smita ifrån skitgörat ett tag. Har nyss lyft ner tusen stolar i restaurangen och det sög. Förstår inte varför dom envisas med att lyfta upp dom överhuvudtaget! Eller okej, det gör jag väl (för att vi ska kunna städa ordentligt under borden) men hur noga kan dom vara då..

Föresten så måste jag säga att jag är besviken. Och äcklad. Hur i h*lvete (med risk för att låta ofräsch nu) kan man som tjej, bajsa och göra feta ränder i toaletten, och sedan bara gå därifrån?! Jag skulle ALDRIG lämna skit efter mig sådär på offentliga toaletter. Inte på någon annan toalett heller för den delen. Att killar/män gör det är man ju van vid, men att tjejer/kvinnor gör det, nä. Eeuuuw! Det finns en toalettborste bredvid, och den är till för att användas liksom. Daaah.

Nu ska jag ta tag i skurmaskinen! Arrivederci♥


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha vad rolig du är :-D Håller med om att det är asäckligt, men minst lika äckligt när killar gör det!

2010-05-22 @ 10:54:10
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0