ZzzzzZzzzzZzzzzz

Den här dagen har verkligen varit horribelt (ett ord?) seg och uttråkande. Kolla bara ut genom fönstret, whats up with the fucking snow? Tror inte att det finns en enda jävel som uppskattar ännu ett lass av den här skiten. Och skulle det finnas det så är den dumskallen tammefan körd i skallen ju, haha. Usch vad trött jag blir. Har jobbat 5 timmar iallafall, och sedan svullat i mig en massa våfflor hemma hos mormor. Det är ju trots allt våffeldagen så kände att jag gott kunde unna mig det. Dock blir man ju proppmätt efter ungefär 1. Nu ska jag shoppa loss på TOPSHOP.COM♥ & ELEVEN.SE♥ 


Kommentarer
Postat av: Solid snake

Tjenare! hur är läget? livet är vad man gör det till ;=)



http://www.youtube.com/watch?v=LCaei7DAFLY

2010-03-25 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0