WORK.


Har varit uppe sedan halv 5 imorse. Ja inte för kul alltså, utan för att jag har jobbat idag. Faktiskt så ska jag jobba heltid hela nästa vecka också, vilket känns skitbra. Ös jobb över mig bara, just do it. Jag är trött på att ströjobba några få timmar, det är totalt slöseri med tid och pengar. Dessutom behöver jag fylla på kontot rejält ifall att det blir flytt till Åre också, hoho. 

Jag hajar verkligen inte människor som bara vill ligga hemma på soffan som några jävla slackers utan liv, och leva på bidrag och grejer. Vill alltså. Jag har full förståelse för dem som inte har något jobb men vill jobba (jag är ju för fan nästan en av dem) men inte för såna som faktiskt tycker om att vara arbetslösa också. Buuuu.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det har verkligen inte jag heller förståelse för. Sånt gör mig så jävla förbannad

2010-03-05 @ 14:52:39
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Melissa

aaah jag fattar inte heller det, jags kulle göra vadsomhelst för att å ett heltidjobb nu tills jag börjar plugga igen, SÅ tråkigt att sitta hemma och jobba lite ibland BLAAAAAAAAA

2010-03-05 @ 17:04:46
URL: http://summergames.blogg.se/
Postat av: Emily

Det gör mig också förbannad! Det är ju trots allt vi som jobbar som får betala för soffpotatisarna som bara drar hemma hela dagarna. Så jävla irriterande. Och grejen är det att det är alltid dessa människor som klagar på allt, men inte gör dom något för att få det bättre.. Jävla puckon! Grrr.

2010-03-06 @ 11:44:12
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0