What to do, what to do?

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilka skor jag ska beställa. Inte ens vilken färg jag vill ha, har jag lyckats bestämma mig för. Öppen modell i beige, stängd modell i svart? Öppen modell i svart, stängd modell i beige? Eller ljusgrått kanske? Helt sjukt. Jag vill ha båda två i båda färgerna exakt lika mycket, vilket gör det hela fruktansvärt svårt. Försöker tänka (lycka till, hah..) efter vilket par jag skulle behöva allra mest, men jag behöver ju båda lika mycket!! Ett par vår-, och ett par sommarskor. Oh, it's so hard to be me ;)

Nu ska jag iallafall släppa skorna ett litet tag och sticka och hämta morsan på jobbet, sedan ska vi handla mat. Jag ska laga marinerade räkor till middag, och sedan ska jag göra sk. Guldbakelser till efterrätt till la familia. Vilket är en typ av landskapsefterrätt från Ångermanland♥ med hjorton i, mums.


Kommentarer
Postat av: Elin

Köpa båda paren? ;)

2010-03-19 @ 18:04:07
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackdu! Och ja, det var så jag gjorde :)

2010-03-19 @ 21:16:17
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0