What goes around comes around

Om man bortser från att jag aldrig skulle få använda höga klackar igen, önskar jag fan att jag föddes som kille ibland alltså. Eller åtminstonde att jag endast umgicks med killar. Jag är så jävla trött på tjejer och deras tankesätt. Killar skulle aldrig vända och vrida på allting, snacka skit om allt och alla, vara långsur och gå runt och berätta det för alla andra förutom personen man är sur på, och framförallt inte ta allt så jävla personligt hela tiden. De skrattar ju för fan åt en när man berättar om en tjej(kompis) som betett sig så. Mer obryddhet åt det kvinnliga könet, känner jag. För det värsta är att jag känner att jag inte ens kan lita på alla mina vänner på grund av ovannämda saker.  

Nu ska jag på stan och köpa nya jeans, för de jag köpte häromdagen åkte tillbaka igår. Sedan blir det bolaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0