Blablablablabla

"Mycket snack, lite verkstad", är det ett uttryck som känns igen kanske? Alltför väl tycker jag, och jag hatar det. Jag blir så trött på människor som pratar på en helvetiskt massa om saker de ska göra, saker de ska köpa och om resor de ska göra men som sedan ALDRIG köps eller görs. Fine, en eller två gånger är det väl okej för planer ändras, men vad ger det att öppna käften (som vissa gör så fort de kommit på något men ännu inte planerat för fem öre) när omgivningen ändå förstår att it ain't gonna happend?!  

Plus att jag blir sjukt trött på människor som sitter och säger att de vill göra en jävla massa men aldrig tar tag i saken. Vafan, sitt inte bara på röven som ett fån utan gör det istället då? Och nu syftar jag inte på dröm-resor ala jorden runt osv. för jag vet att de kostar en jävla massa och att det inte är så lätt att finansiera, utan på mindre saker. Såsom att träffa vänner man inte träffar så ofta eller åka på en kortare resa till en annan stad (vilket inte kommer kosta en förmögenhet - inse)

Jag vill väldigt gärna (mer än gärna, ja så sjukt jävla gärna) åka bort en helg med någon av mina vänner, för jag behöver verkligen komma bort en sväng nu. Men tyvärr verkar det inte som att någon har lust att varken ta sig tid eller pengar att följa med mig och det känns riktigt tråkigt. Vafan, ska man behöva åka själv eller?! Ja, kanske. För jag sitter inte bara på röven och gnäller om allt jag vill göra,  jag tar tag i saken också! Inte för att jag påstår att alla mina vänner gör det, men det vore himla gött att hitta någon likasinnad snart alltså. Så just därför en efterlysning (haha) ;


Kommentarer
Postat av: Solid snake

hmm, jag förstår. Vart vill du åka då?

2010-03-30 @ 20:17:42
Postat av: Josie

Överallt! New York, Alperna, Thailand, Japan, Paris, London, Stockholm.. för att nämna några :P

2010-03-30 @ 21:02:29
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Solid snake

Nice! New york, Japan och London låter ju som en kanon ide. När åker vi då?

2010-03-30 @ 22:24:48
Postat av: Alla i göteborg heter glenn!!

du få la komma till gööööteboorrg!! de rockar ju hårdare än stockholm sen snart är det sommar här oxå å goa gubbar finns det gôtt om!! :D

2010-03-31 @ 00:34:46
Postat av: Miii

Im game. När kör vi? ;)

Vi använder samma hjärna tror jag bestämt.

M

2010-03-31 @ 10:59:37
URL: http://werkestam.myblogg.se
Postat av: Anonym

kom till stockholm och bo hos mig! :)

2010-03-31 @ 15:21:06
URL: http://joseefinare.blogg.se/
Postat av: M

im in!

2010-03-31 @ 15:53:42
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0