I'm sleeping to dream about you


Hittade en gammal cam-bild på lilldatorn när jag hade blond page. Snacka om att mitt hår har genomgått fler förrändringar senaste månaderna än vad det kommer göra på flera år framöver, haha.

När jag har kommit på något jag verkligen vill göra, vill jag göra det på en gång. Mitt tålamod är bland de sämsta man kan ha, och jag hatar verkligen att vänta. "Den som väntar på något gott..", hah pyttsan! Eller, kanske inte ändå? Det kanske inte är så dumt att vänta på det goda ibland. Jag tror faktiskt att jag kan ha börjat acceptera att man får så lov att göra det ibland. Och det man vill göra försvinner inte för det. Det blir, tvärtom, kanske ännu bättre och roligare när det väl händer istället. Ja, vi får väl se. Nu ska jag hoppa in i duschen och drömma mig bort till Åre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0