Hollywood infected your brain



Efter jobbet idag var jag på stan med Jonna babe och shoppade lite igen (som om jag inte slösade nog med pengar igår) Att spendera pengar är ju en så sjukt härlig känsla, jobbigt nog. Alla vet vad jag talar om ;) Köpte iallafall en mörkgrå, oversize tröja från H&M som jag fell in love with. Jag älskar ju baskläder, som ni säkert redan vet. Samt lite nödvändigt småkraffs som en ny mascara och strumpbyxor. Varför är det så jävla tråkigt att köpa det som man verkligen behöver?!

♦Jag har säkerligen den fulaste och stökigaste bakgrunden på mina "outfit" bilder, eller vad fan man ska kalla dem. Verkligen så sjukt skabbigt, haha. Men har inte PS längre så kan inte göra något åt det, sorry ^^ Smörja in ryggen måste jag göra också, real bad.


Kommentarer
Postat av: RThomée

ANSWER: Neeej tyvärr :( det var förra året då jag hade permament löshår (inte clips). Jag saknar det mycket..... :/

2010-03-12 @ 19:45:22
URL: http://rthomee.blogg.se/
Postat av: Anonym

lyft på tröjan lite ;)

2010-03-17 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0