Kiss me baby one more time

Det blev ingen "Perfect pout" lip plumper ändå. Gick på Kicks idag och slog till på "Lip Maximizer" från Dior istället. Lyx! Läste mycket positivt om den igår nämligen, så trots att den gick loss på 335 spänn kände jag att jag bara måste ha den, haha. Jag hoppas den är värd pengarna!

♦Skillnaden på denna och andra lip plumpers är att den här innehåller collagen som gör läpparna större, och inte ett annat ämne (vilket det nu är) som endast sätter igång blodcirkulationen och ökar läpparnas volym vid användningstillfällena. Det gör att Lip Maximizer inte sticks lika mycket på läpparna, utan mer känns lite fräscht kylande. Tydligen. Och tydligen ger den en omedelbar plumpingeffekt vid första appliceringen. Vill man dock ha en långvarig och permanent effekt ska man använda den morgon och kväll i minst 15 dagar, vilket jag kommer göra. Detta ska verkligen bli sjukt spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0