Update

Fan vad jag flänger omkring idag! Har varit i skolan och haft mattelektion på morgonen, och nu kom jag just genom dörren. Har varit i stan med min sötfis Johanna som är hemma från Malmö! Var skitkul att umgås några timmar med henne, även om det var alldeles för få timmar för att hinna catcha upp ordentligt. Men hon flyttar ju snart hem igen, som tur är. Fick med mig en sjukt fin tröja i världens finaste blåfärg från Gina också, 49 spänn. Vadå kap? Plus en bronzer från H&M för 22,50. Haha, snacka om billigt. Sedan följde jag med Jos på bolaget. Hade inte tänkt köpa något inför helgen först med kunde inte låta bli när hon köpte både Cosmopolitan och Mojito-sprit (låter sjukt gott btw) så jag köpte en Sourz Pineapple. Nu ska jag på gymet med Carro och sedan får vi se vad resten av kvällen bjuder på. Ciao ;D


Kommentarer
Postat av: M

dom vart så jäkla goda kan jag tala om!



Ja men det ska vi absolut göra isåfall ;D

Kan bli farligt haha

2010-03-31 @ 20:25:09
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: M

OF COURSE WE DO!

2010-03-31 @ 21:15:45
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0