The weekend is officially on

Så var den efterlängtade helgen här då. Visste först inte riktigt vad jag skulle hitta på, lutade åt en enkel myspys helg utan några som helst krävande aktiviteter. Hade helt bestämt mig för att ligga hemma osocial i soffan alltså.

Men vafan är det för helg?
;) Vila kan man göra på veckorna, eller åtminstonde i graven. Så ikväll ska jag umgås med Angelica, det var way too long ago. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men tror att jag tänker låta henne gå loss på mitt hår iallafall. Sedan ska vi självklart catcha upp en massa skvaller *busigt* Och imorgon blir det fest+alkohol. Ni vet ju sedan tidigare hur skeptiskt jag är till krogen men vi lär ju hamna där. Önskar bara att det fanns fler alternativ *suck*

Köpte en sjukt fin väska på Åhléns idag, visar bild senare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0