Shopaholics


Idag mötte jag upp min shopaholic till vän Sandra för en runda på stan. Vi träffas ganska sällan men när vi väl gör det krokar vi alltid våra shoppinggalna armar och ger oss ut på ën dödsseriös jakt efter byte. Ärligt talat, hon är lika galen som jag - om inte ännu värre, haha. Love it. Hittade iallafall MASSOR av kläder, skor, accesoarer och smycken som jag vill lägga vantarna på. Thank god för att den efterlängtade lönen kommer imorgon!!!

Testade bland annat Kenzas omtalade skinnjacka - fyfan vad snygg. Ärligt talat, den är så sjukt mjuk och skön. Det är ju äkta skin. Min gamla svarta känns helt plötsligt väldigt ointressant. Dock köpte jag den inte, 2 lax kostar den.. inte lika mjukt och skönt. Men jag köpte ett par ursnygga jeans på carlings från märken fuzzy. Aldrig hört talas om tidigare men dom är grymma. Ni får se dem ikväll, eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0