SHOPPED.



Jag fick en jacka av mamsen igår. En skidjacka. Eller egentligen är det väl ingen skidjacka, men jag tänker ha den som det iallafall. Blev i vilket fall jätteglad, för jag har verkligen velat ha en sådan typ av jacka hur länge som helst nu. Känns extra passande att jag fick en just nu också, då chansen finns att det blir myyycket skidåkning framöver ;* Dock är jackor så jävla dyra ju, så har aldrig velat ta mig råd att köpa en för egen del. Min Fjällräven för 3 papp var nog, liksom. Men nu var denna på rea, och gick på 799:- istället för 1499:-, vilket är ett kap ju! Är jävligt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja fy fan, känns som en festival man måste åka på haha

2010-03-03 @ 12:17:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: M

Haha, jag vet inte hur man svara på inlägg men.. Tack, ja det e jag, fast med mörkt. Jag är inte ritkigt lika vågad som du och faktiskt färgar det utan jag varierar mig med typ 15 olika peruker! ;)Jag gillar ju som att vara blond.. haha :) Snygg jacka, hur lång är den?

2010-03-03 @ 13:21:15
URL: http://werkestam.myblogg.se
Postat av: Solid Snake

Grymt ;=)

2010-03-03 @ 18:24:40
Postat av: Rosanna

grymt snygg jacka bruttan!

2010-03-03 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0