No need for hard feelings


Vad jag lät sur i det förra inlägget då.
Det var absolut inte meningen. Antar att jag är lite trött idag, och därför också lite suris, hihi. Tänkte iallafall bara skriva att jag inte menar något illa med det jag skrev utan bara att jag är så sjukt sugen på att göra något annat än vad den här staden har att erbjuda, och det hade varit grymt kul om någon annan kände detsamma! :)

Ska se sista perioden av SAIK-FBK nu, och hoppas att Skellefteå tar sig vidare till semi. Färjestad har ju varit med tjugoelva gånger, in med ett norrländskt lag liksom. Sedan ska jag nog nanna, väckaren ställs på halv 7 som vanligt. Hörs imorgon♥


Kommentarer
Postat av: RThomee

Svar: Joo det är ju det man gör, och det är de som är nackdelen med kastanjevatten, att det går bort vid dusch. Dock så tycker jag att man får finare färg och det är lättare att få det snyggt jämt och så känns kastanjevatten fräschare. Perfekt innan en fest att skvätta ner hela kroppen. Men på vardagen så funkar det för mig att bara ta på armarna och de ;D

2010-03-30 @ 21:03:59
URL: http://rthomee.blogg.se/
Postat av: monci

Vad sägs om fest och skidor i solberg nån helg? ;)

2010-03-30 @ 22:57:05
URL: http://monci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0