I need someone, who need somebody

Jag har gått och lagt mig klockan tio en fredagkväll, jätteklockrent. Haha, eller inte. Snarare vadå gammkärring liksom? Dessutom är jag sur, för nu har jag verkligen fått nog av personer som inte kan svara på ett jävla sms. Hur svårt kan det vara?! Ursäkta men, hädanefter kommer jag aldrig svara på era sms heller, BARA SÅ NI VET. Och en annan sak, det stavas a-b-b-o-n-e-m-a-n-g. Plus att jag verkligen hade sett framemot att göra den där grejen imorgon!! Åh vad irriterande. 



Kommentarer
Postat av: M

Fuck em! Vilka sopor som inte svarar. Jag skulle svarat på en sec! ;)

2010-03-06 @ 04:25:24
URL: http://werkestam.myblogg.se
Postat av: Sandra

Om alla hade haft abonnemang, skulle världen varit mycket bättre.

2010-03-07 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0