Good morning, bitches

Inse hur skönt det var att sova 5 timmar längre, kliva upp 10, äta frukost i lugn ro, ta en 45 minuters dusch och sedan bara slöläsa morgon-bloggar (istället för morgon-tidning, såklart) Jobb i all ära, men ledighet i ännu större ära 


Ikväll ska jag först kolla lite ishockey. Vet dock inte om jag ska se MODOs sista match för säsongen, eller fighten mellan Timrå och Luleå. Den sistnämnda lär bli en grym hockeymatch, då båda lagen har så sjukt mycket att spela om. Dock hoppas jag verkligen att Luleå tar sig vidare till slutspel, Timrå kan gå och ****. Men det är trots allt MODOs allra sista hemmamatch, och även Näslunds och, förmodligen även, Foppas.. Aja, vi ser väl. Vid 8 tiden ska jag iallafall in till stan och kika på finalen av Melodifestivalen tillsammans med Jonna och Anna. Dricka "Cinzano Limetto" och sedan blir det krogen. NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0