Foxy curls



Ni vill inte veta vilka jävulskt fula grimaser som döljer sig på originalbilderna, haha

Måtte mina saker från eleven.se komma idag nu då. Bland det roligaste som finns är att hämta ut spännande paket på posten ju. Snacka om vardagslyx, hoho.

Tack för komplimangerna om mitt hår, föresten :) Snygga Johanna hade lockat det. Jag kom dit med rakt hår (såklart) men i Johannas ögon var det inte riktigt okej så hon fixade biffen. Vart sjukt hett ju! Har dessutom klipp lugg som ni märkt. Var så trött på att alltid sätta upp håret i en svans pga obefintlig frisyr, och en lugg fixar alltid den biffen. Även om jag säkert kommer tröttna på den också inom 2 veckor..


Kommentarer
Postat av: karolina

grymt snyggt!

2010-03-29 @ 22:43:04
URL: http://karolinajenni.blogg.se/
Postat av: My

Snyggt! Gillar lockarna skarpt!

2010-03-30 @ 23:16:31
URL: http://mmylove.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0