Breastimplants, a nosejob and we're ready to go


Skönt att den här helgen är över snart.
Den har varit så fruktansvärt, jävla långtråkig så det enda positiva jag har att säga om den är att jag har fått sova ut ordentligt. Annars är ätit det enda jag har gjort. ÄCKLIGT, jag har ren och skär ångest alltså, trots att det är ganska sällan jag får det nuförtiden. Vilket är både bra och dåligt. I mean, självklart ska man kunna äta utan att må dåligt över det, men lite ångest bör man allt få för annars kommer man väl sluta som ett fläskberg.

Jag är glad att jag mår bättre idag än vad jag gjorde för ett par år sedan, och att jag inte längre är lika obsessed vid att vara smalast, men jag kommer nog aldrig sluta fixera vid hur smal jag är. Så dags att leva på grönsaker i några veckor nu då ;]


Kommentarer
Postat av: monci

sv; åh du tog orden ur min mun!! ska sitta bänkad framför tvn imorgon och glo på montazami ;)



Håller helt med! Slutar man helt att bry sig om vad man stoppar i sig är man lika med dödsdömd:P

2010-03-07 @ 19:24:42
URL: http://monci.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0