Bad boys, bad boys


Jag är så sjukt avundsjuk på den här tjejen → Ronstrom in the Alps. Hur kul kan det inte vara att göra en skidsäsong i Alperna?! Det är väl som Åre, fast ännu bättre! Shit, sa jag att jag var avundsjuk?

♦Men om vi ska prata lite om mig nu då så kommer jag att spendera lördagskvällen framför hockeyn. Modo möter HV borta och det är så sjukt spännande nu så ni inser inte. Jag kommer nog kexa av nervositet  innan nedsläpp. Sedan tänker jag minsann dreggla över Justin Bobby och önska att han satt brevid mig i soffan. Jag behöver tröst!


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Ja det är absolut amazing! Typ tusen gånger bättre än fjällen :) Självklart borde du göra en säsong!!



Ååhh tack för länken, vad gullig du är!

Nu blev jag jätteglad :)

2010-03-07 @ 13:59:32
URL: http://ronstrom.blogg.se/
Postat av: Michaela

Han är så mummmmmmmmsig

2010-03-07 @ 14:11:46
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0