Alltid på min Innelista ;)


Att leva hälsosamt. Även om man kanske vill, så kan man inte käka en påse godis till middag och förvänta sig att man ska tycka om sin spegelbild sedan. Vill man vara smal och snygg måste man kämpa lite. Man har bara en kropp och man blir definitivt vad man äter, så keep on starving people! Skoja.

Tjäna pengar. Att ligga hemma på soffan som en jävla slacker utan liv känns otroligt avtändande. Jobba och tjäna pengar däremot, det är hett. Framgång är sexigt.

Snygga baskläder. Varför lägga en massa onödiga pengar på festplagg, när man kan vara smart och köpa bekväma och samtidigt snygga baskläder för hela slanten? En oversize tröja i någon nude-ton fungerar minst lika bra till fest, pimpa med fina smycken vettja. 

Less is more. För långt hår, för långa naglar, för mycket smink, för tajta kläder.. hell no, inte snyggt någonstans. Även om något är fake ska det se naturligt ut, och det ska aldrig synas att du ansträngt dig särskilt.  

♣LOVE. Killar är kanske skit sometimes, men kärlek är ändå bland det bästa som finns i hela världen. Aaaw♥

Oupptäckt matlagning. Jag älskar att testa nya recept, och varför hålla sig till de gamla vanliga när det finns ett oändligt hav av spännande recept på nätet? Jag har dessutom blivit grymt mycket bättre i köket sedan jag började använda mig av tasteline. Vår Kokbok känns inte lika användbar år 2010.


Kommentarer
Postat av: RThomée

HÅLLER MED PÅ ALLT! Fortsätt me listor,!! (A) :D

2010-03-18 @ 19:34:44
URL: http://rthomee.blogg.se/
Postat av: RThomée

aaaaw, du är så sweet! Lists rocks ;D

2010-03-18 @ 20:15:03
URL: http://rthomee.blogg.se/
Postat av: Carro - Halies mamma

Dina tips var king. Btw, fin blogg !

2010-03-18 @ 21:35:58
URL: http://carrosjolund.blogg.se/cdolcee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0