Världens finaste Natacha


Jag lider av någon konstig spänningshuvudvärk som behagar att dyka upp lite nu och då, varar ungefär en halvtimme och sedan försvinner. Är så sjukt trött på den, måste alltid massera tinningarna som en idiot för att det ska kännas mindre. Hatar det :'( Vet inte om det beror på att jag är trött..

Nåja, jag har iallafall haft en trevlig dag på stan (igen..) tillsammans med ms. Linnéa Fager idag. Hon är en gammal klasskompis till mig som jag umgicks mycket med under gymnasietiden. Nuförtiden ses vi tyvärr inte så ofta, eftersom hon pluggar i Umeå, men i sommar kommer vi nog att ses en del. Jag tvingade runt henne på en massa affärer och sedan tog vi en mini-fika på Wayne's :)

Jag åkte föresten buss in till stan idag, herregud hur ofta åker man buss nuförtiden? Men jag gillade det, it felt like the old days ;)


Kommentarer
Postat av: LIFEISWHATYOUMAKEIT.

Hon är snygg, den kvinnan :)



Ja, man borde fixa nån slags mindre bloggträff eller nåt. Haha!

2010-06-17 @ 19:12:28
URL: http://benniy.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mycket trevlig dag jossan :) Trevligt att höra lite fakta om mig också ;) haha du ÄR shoppinggalen!

2010-06-17 @ 21:59:58
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0